If you have an issue or question that requires immediate assistance, you can click the button below to chat live with a Customer Service representative. If we aren’t available, drop us an email and we will get back to you within 10-36 hours!
Reikia pagalbos?
Užsakymo klausimai
Kur rasti sekimo informaciją
El. pašto patvirtinimas: Kai tik jūsų užsakymas bus išsiųstas, atsiųsime jums sekimo nuorodą. Jei mokėjote naudodamiesi "Apple Pay" arba "PayPal", būtinai patikrinkite su ta paskyra susietą el. pašto adresą.
Reikia pagalbos? Negalite rasti el. pašto? Pasinaudokite mūsų svetainės dirbtinio intelekto pokalbių asistentu. Jis gali akimirksniu gauti jūsų sekimo informaciją ir pateikti naujausią informaciją apie jūsų užsakymo būseną.
Numatomas pristatymo laikas
JK: 5-15 darbo dienų
JAV: 5-20 darbo dienų
Europa: 5-20 darbo dienų
Visame pasaulyje: 8-25 darbo dienos
Vis dar laukiate?
Jei jūsų užsakymas nebuvo pristatytas per pirmiau nurodytą laiką, susisiekite su mumis ir mes nedelsdami tai išnagrinėsime.
Užsakymo atšaukimas:
Turite 6 valandas: Užsakymus galima atšaukti per 6 valandas nuo jų pateikimo, jei jie dar nebuvo išsiųsti.
Kaip atšaukti: Užsakymo būsenos puslapį pasieksite naudodamiesi patvirtinimo el. laiške esančia nuoroda arba prisijungę prie savo paskyros.
Žaibiškas atšaukimas: Atšaukite užsakymą per pirmąsias 10 minučių, o mokėjimas gali būti net neįvykdytas - mokesčiai paprastai išnyksta per 24 valandas.
Pakeitimų atlikimas:
Jei norite ką nors atnaujinti? Greičiausias variantas - atšaukti užsakymą ir pateikti naują su teisingais duomenimis.
Po 6 valandų: Kai užsakymas išsiųstas arba praėjo daugiau nei 6 valandos, atšaukti užsakymo nebegalima. Tačiau nesijaudinkite - mūsų 60 dienų grąžinimo politika vis dar galioja.
Pastebėjote klaidą?
Prieš išsiunčiant: Jei jūsų užsakymas nebuvo išsiųstas, galite atšaukti ir iš naujo užsisakyti arba susisiekti su mumis ir nurodyti teisingus duomenis.
Veikite greitai: Pradėjus tvarkyti užsakymą, adreso atnaujinimas negarantuojamas, todėl kreipkitės kuo greičiau.
Jau išsiųstas? Turėsite tiesiogiai susisiekti su kurjeriu - jis gali nukreipti jūsų siuntą.
Kaip atnaujinti: Greičiausias būdas - per mūsų pokalbių asistentą arba galite susisiekti su mumis per svetainėje esančią kontaktinę formą.
Lengvas pataisymas:
Praneškite mums apie neteisingą ir teisingą el.
2 veiksmas: tuoj pat atnaujinsime jūsų duomenis savo sistemoje.
3 žingsnis: gausite naują patvirtinimo el. laišką teisingu adresu.
Naudokitės mūsų pokalbių arba kontaktų forma - pasirūpinsime, kad problema būtų išspręsta greitai!
Pristatymas ir pristatymas
Kaip greitai bus pristatytas mano užsakymas?
Greitas išsiuntimas: Beveik visi užsakymai iš mūsų sandėlio iškeliauja per 1-2 darbo dienas.
Numatomas pristatymo laikas
JK: 5-15 darbo dienų
JAV: 5-20 darbo dienų
Europa: 5-20 darbo dienų
Visame pasaulyje: 8-25 darbo dienos
Pastaba: tai tik darbo dienos (be savaitgalių ir švenčių dienų). Sekimo informacija bus pateikta iškart, kai tik jūsų užsakymas bus pakeliui.
Kur siunčiate?
Pasaulinė aprėptis: Pristatome į daugelį pasaulio šalių, o atitinkančius užsakymus galima pristatyti nemokamai.
Nors kai kuriuose regionuose taikomi apribojimai, siunčiame beveik visur. Išsamesnės informacijos apie konkrečias šalis ir minimalių išlaidų reikalavimus nemokamam pristatymui rasite specialiame pristatymo puslapyje.
Pagaminta Lietuvoje (ES): Kiekvienas užsakymas kruopščiai pagaminamas ir išsiunčiamas tiesiai iš mūsų gamyklos Lietuvoje (ES).
Ar galite pristatyti į pašto dėžutes arba kariuomenės adresus?
Šiuo metu nėra: Šiuo metu nepristatome į pašto dėžutes ir APO/FPO karinius adresus.
Alternatyvi galimybė: Sėkmingam pristatymui nurodykite gyvenamosios arba komercinės paskirties pristatymo adresą.
Aktyviai dirbame ties pristatymo galimybių išplėtimu - laukite naujovių!
Grąžinimai ir keitimai
Kaip grąžinti gaminį?
60 dienų grąžinimo be jokių rūpesčių:
Galitegrąžinti bet kurį gaminį per 60 dienų, įskaitant pritaikytus gaminius.
Grąžinimo pristatymas: Klientai apmoka grąžinimo pašto išlaidas (rekomenduojame rinktis siųstą variantą).
Būklė: Prekės turi būti nenaudotos ir tinkamos perparduoti.
Kaip pradėti:
Grąžinimo portalas: Pradėkite procesą per mūsų grąžinimo portalą.
Reikia pagalbos? Kalbėkitės su mūsų pagalbos komanda tiesiogiai svetainėje.
Atidaryta pakuotė? Nesijaudinkite - grąžinimai priimami, jei gaminys vis dar naujas ir nepažeistas.
Per kiek laiko grąžinamos lėšos?
Greitas apdorojimas:
Mūsų pusė: Grąžinimai tvarkomi per 1-2 darbo dienas nuo grąžinimo gavimo.
Jūsų bankas: Lėšos jūsų sąskaitoje gali atsirasti per 5 dienas.
Notification: Grąžinus pinigus gausite patvirtinimą el. paštu.
Nuo grąžinimo iki pinigų grąžinimo paprastai praeina mažiau nei savaitė.
Ar galiu sekti savo grąžinamą siuntą?
Jūsų pasirinkimas:
Grąžinama siunta su sekimu: Jei pasirinksite sekamą siuntimo variantą, gausite sekimo informaciją.
Geriausia praktika: Rekomenduojame visuomet rinktis siuntimą su sekimo žymomis ir saugoti siuntos sekimo numerį, kol bus baigtas grąžinimas.
Grąžinimo išlaidos: Jūs esate atsakingi už siuntimo mokesčius, todėl paslaugos lygis priklauso nuo jūsų.
Ar galiu pakeisti užsakymą?
Lengvas keitimas:
60 dienų langas: Keitimai galimi per 60 dienų nuo pirkimo.
Tas pats procesas: Naudokitės mūsų grąžinimo portalu ir nurodykite, kad norite keistis.
Pasirinktinės prekės: Individualizuotus gaminius taip pat galima keisti per 60 dienų laikotarpį.
Kaip tai veikia:
1. Atsiųskite originalų gaminį
2. Užsisakykite naują prekę
3. Viską tvarkysime, kai tik gausite grąžinamą prekę
Dėklai ir suderinamumas
Ar jūsų dėklai suderinami su "MagSafe"?
MagSafe paruoštas:
Tough Casesy: Mūsų "Tough" dėklų asortimente yra įmontuoti magnetai, skirti "MagSafe" priedams.
Belaidis įkrovimas: Visi mūsų dėklai palaiko belaidį įkrovimą.
Kuo skiriasi: " Tough" su "Magsafe" saugiai prisitvirtina prie "MagSafe" įkroviklio, o "Tough" be "MagSafe" įkrauna belaidžiu būdu be magnetinio užrakto.
Kaip prižiūrėti telefono dėklą?
Palaikykite naują išvaizdą:
Švelnus valymas: Valykite drėgnu skudurėliu - nereikia jokių aštrių cheminių medžiagų.
Venkite karščio: Saugokite nuo tiesioginių saulės spindulių (pvz., automobilio prietaisų skydelio), kad neišbluktų.
Atsargiai pašalinkite: Kad apsaugotumėte dėklą, išimkite telefoną iš kampo, o ne traukite už šonų.
Paprasta priežiūra užtikrina dėklo šviežumą ir išsaugo dizainą.
Mano dėklas netelpa - ką man daryti?
Išspręskime šią problemą:
1. Patikrinkite savo užsakymą: Patvirtinkite dėklo modelį užsakymo patvirtinimo el. laiške.
2. Patikrinkite savo telefoną: Eikite į "Settings" > "General" > "About" ir patikrinkite savo iPhone modelį.
Tolesni žingsniai: Atlikite šiuos veiksmus: 1:
Užsisakykite ne tą dėklą? Pasinaudokite mūsų keitimo procesu - mes pasirūpinsime, kad gautumėte tinkamą.
Gavote netinkamą dėklą? Atsiųskite mums dėklo nuotrauką kartu su telefono puslapio "Apie" ekrano nuotrauka ir mes iš karto jį pataisysime.
Taikydami 60 dienų grąžinimo politiką, užtikrinsime, kad gausite idealiai tinkantį dėklą.








