Pristatymas ir mokėjimas

" Voltuna" siekia greitai ir patikimai pristatyti jūsų užsakymą. Šioje pristatymo politikoje paaiškinami mūsų pristatymo būdai, išlaidos ir pristatymo laikas.


1. Apdorojimo laikas

  • Užsakymai apdorojami per 1-3 darbo dienas (išskyrus savaitgalius ir švenčių dienas).

  • Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite patvirtinimo el. laišką.

  • Įtemptais laikotarpiais (išpardavimų, švenčių metu) apdorojimo laikas gali būti šiek tiek ilgesnis.


2. Pristatymo išlaidos ir būdai

  • Pristatymo išlaidos apskaičiuojamos užsakymo metu ir priklauso nuo jūsų vietovės ir pasirinkto pristatymo būdo.

  • Siūlome standartinį siuntimą ir, jei įmanoma, greitąjį siuntimą.

  • Tam tikrų akcijų metu gali būti siūlomas nemokamas pristatymas - išsami informacija bus rodoma kasoje.


3. Pristatymo laikas

Numatomas pristatymo laikas (po išsiuntimo):

  • Lietuva: 2-5 darbo dienos.

  • Europos Sąjunga: 5-15 darbo dienų

  • Tarptautiniai (ne ES): 5 mėn: 10-25 darbo dienos (priklausomai nuo paskirties vietos ir muitinės)

Atkreipkite dėmesį: pristatymo laikas yra apytikslis ir gali skirtis dėl pašto vėlavimų, muitinės procedūrų ar kitų nuo mūsų nepriklausančių veiksnių.


4. Užsakymo stebėjimas

Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su siuntos sekimo informacija (jei tokia yra jūsų siuntimo būdui).


5. Muitai, muitai ir mokesčiai (tarptautiniai užsakymai)

Užsakymams, siunčiamiems už ES ribų:

  • Už ES ribų: gali būti taikomi importo muitai, mokesčiai ir muito mokesčiai.

  • Už šiuos mokesčius atsako klientas.

  • Mes neatsakome už muitinės sukeltus vėlavimus.


6. Neteisingas adresas arba nepavykęs pristatymas

Užsakymo metu įsitikinkite, kad jūsų pristatymo adresas yra teisingas.

  • Jei užsakymas grąžinamas mums dėl neteisingo adreso arba nepavykusio bandymo pristatyti, galime iš jūsų pareikalauti sumokėti už pakartotinį siuntimą.

  • Jei nebenorite gauti užsakymo, galime grąžinti pinigus, atskaičius pradinę siuntimo kainą.


7. Pamestos arba sugadintos pakuotės

Jei jūsų pakuotė dingo arba atkeliavo sugadinta:

  • Per 7 dienas nuo pristatymo (arba tikėtino pristatymo) susisiekite su mumis el. paštu .

  • Atliksime tyrimą su vežėju ir, jei tai bus patvirtinta, pasirūpinsime siuntos pakeitimu arba pinigų grąžinimu.


8. Mokėjimas

Mokėjimo būdai

Mūsų parduotuvėje galite atsiskaityti naudodamiesi:

  • Swedbank,

  • SEB,

  • Luminor,

  • Citadele,

  • Šiaulių banko internetinės bankininkystės paslaugomis.

Taip pat priimame mokėjimus kortelėmis ir kitais MakeCommerce.lt palaikomais mokėjimo būdais.

Valiuta

Visos operacijos mūsų parduotuvėje atliekamos eurais (EUR).

Mokėjimų apdorojimas

Mokėjimai apdorojami per MakeCommerce.lt platformą, todėl užtikrinamas greitas ir saugus atsiskaitymas.

Grąžinimo politika

  • Jei gavote nekokybišką ar sugadintą prekę, susisiekite su mumis per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.

  • Pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo grąžintos prekės grąžinimo patvirtinimo.

  • Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir originalioje pakuotėje.

  • Grąžinimo siuntimo išlaidas (išskyrus atvejus, kai prekė yra sugedusi) apmoka klientas.

9. Susisiekite su mumis

Jei turite klausimų dėl siuntimo, susisiekite su mumis: